PDA

View Full Version : Fotos of 2004 Vancouver Epee World Cup



PKT
-23rd March 2004, 22:00
Some fotos of the 2004 Vancouver S/M Epee World Cup can be seen at
http://www.fencing101.com/Photo_Gallery/view_photo.php?set_albumName=user&id=DSCN3018_French
More will be posted as more become available.

I have 8+ hours of video ... shot with a Canon Prosumer video camera with action from the pools to the bitter end.

results are here:
http://www.pbinternational.ca/results.html
fotos will be posted here later.

PK

Hamley
-23rd March 2004, 23:03
Pweatty please put the video on the internet, atleast the finals of epee :) .......



Noah

PKT
-25th March 2004, 07:23
Originally posted by Hamley
Pweatty please put the video on the internet, atleast the finals of epee :) .......



Noah

Sorry, i don't know how to. i'm a bit of a luddite as far as that is concerned. Besides, it's a LONG 3-bout gala final with Wushu demo in between...

Since i'm getting so many request for the video at the tourney, i 'm trying to make it available for sale through fencing.net. Hold on to your mask and i'll let y'all know when the deal is done...So in the menatime, i beg your patience.

PK

PKT
-30th March 2004, 04:10
If you don't mind having a 3rd-generation VHS - using the North American NTSC broadcasting std. pls PM me. i'm offering them at CAD30 per tape plus post.
3rd generation being from DV cassette to VHS to VHS using Standard Time (vs Extended time).

You'll get your money's worth: I'll fill the video tape with fencing from this event. Of course i can't guarantee the quality of the fencing... i just shoot them.
PK

PKT
-4th April 2004, 07:08
OK, i actually bought a DVD-burner today. So, i'll be able to burn DVDs of the event if you want. i have yet to figure what's the price i should charge...

PK

hayleyjade
-4th April 2004, 21:21
hmmmmmm, price of a dvd +pp+ 25 % profit of that lot for yours elf! so a fiver!
(or instead of profit, earning about 5 an hour for actually bruning them!)

lol!
hmmmmm 5 quid!

uk_45
-4th April 2004, 21:36
Erm i hate to be fussy (ok thats a lie) but im getting a 404 on that link.

PKT
-5th April 2004, 04:23
Craig, the webmaster of fencing.net changed the gallery since i posted that link.
Try this:
http://www.fencing101.com/gallery/index.php?cat=12147

My fotos on Yahoo are posted by invitations only:
http://ca.f2.pg.photos.yahoo.com/ph/patrick68tam/my_photos
if u want ot view these, PM me and i'll invite you in.

pk

PKT
-5th April 2004, 04:33
Originally posted by hayleyjade
hmmmmmm, price of a dvd +pp+ 25 % profit of that lot for yours elf! so a fiver!
(or instead of profit, earning about 5 an hour for actually bruning them!)

lol!
hmmmmm 5 quid!

HJ,
obviously you're not a cost accountant - neither am i, but i have a B. Comm degree. So i know i should charge not just the labour of burning the DVD, i should also charge for the labour of shooting the action which took the better part of 3 days starting at 8:30 a.m. to around 9 p.m. on Sat for the gala final, the hardware depreciation costs of the V-camera and the DVD burner and the cost of the DV tapes. :)
OTOH, the retail price should reflect what the market can bear.
PK

Tubby
-5th April 2004, 11:54
Originally posted by PKT
OTOH, the retail price should reflect what the market can bear.
PK and incorporate any risk factor such as breach of tournament copyrights or personal privacy laws............

PKT
-15th April 2004, 03:13
I do have permission from the tournament organisers to shoot the fotos as well as the video.

Pls see the thread
"2004 Vancouver Epee World Cup Gran Prix" DVDs

DVDs of htis A-grade are available for sale.

PK